.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مازندران با 10 حزب امکان تشکیل خانه احزاب وجود ندارد
یکی از وظایف مدیران دولت نهم پاسخگوئی است که در این خصوص باید مدیران ما نسبت به مطبوعات و رسانه ها ارتباط نزدیکی داشته باشند و پاسخگوی عملکرد دستگاهها باشند.

یکی از وظایف مدیران دولت نهم پاسخگوئی است که در این خصوص باید مدیران ما نسبت به مطبوعات و رسانه ها ارتباط نزدیکی داشته باشند و پاسخگوی عملکرد دستگاهها باشند.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از"مهر" در ساری، قناعت معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود: مهمترین ویژگی های دولت نهم این است که حزبی نیست و سهمیه بندی جناحی را در وزارتخانه ها و دستگاهها نخواهد داشت.
وی ادامه داد: هر مدیری که توانائی، شایستگی و پاسخگوئی و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه برنامه های کاریش قرار دهد و همسو و هم جهت در سیاست های تدوینی توسعه کشور گام بردارد در این دولت خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: ما مدیران بسیاری را در حوزه سیاسی کاری خود داریم که با گرایش های مختلف و حزبی خاص در کنار ما و هم دوش با ما فعالیت می کنند و از وجود آنها استفاده می کنیم و مشکلی هم با عملکرد آنها نداریم.
قناعت رویکرد دولت نهم را تقویت خودباوری و فرهنگ خدمت رسانی دانست و افزود: هرگز بنا نداریم با فرصت سوزی ها خود را در حاشیه منازعات سیاسی درگیر سازیم و پرکار و کم هزینه تلاش می کنیم تا همراه با مردم و در بین مردم باشیم و با عدالت محوری اهتمام در رعایت و حفظ بیت المال رسالت اصلی خود را در خدمت رسانی به مردم و توسعه ایران اسلامی به درستی به سر منزل مقصود برسانیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: اگر به کاهش نرخ تورم  ارزیابی داشته باشیم شاهد خواهیم بود که تورم 8/14 درصد سال 83 و 1/12 سال 84 به 4/10 درصد رسیده است که روند خوبی را در کاهش آن شاهد هستیم و این نشان دهنده سعی و تلاش دولت نهم در توسعه کشور می باشد.
وی پیرامون فعالیت احزاب در مازندران گفت: حدود 10 حزب و تشکل رسمی فعال در مازندران از حوزه سیاسی ما مجوز فعالیت دارند که بیشترین فعالیت آنان در آستانه انتخابات می باشد.
قناعت اظهار داشت: احزاب استان مازندران فعالیت چندانی ندارند و فقط موقع انتخابات ظهور پیدا می کنند.
وی در خصوص تشکیل خانه احزاب گفت: تشکیل خانه احزاب در استان منوط به فعالیت و برخورداری حداقل 15 حزب و تشکل رسمی در استان می باشد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن و وجود 10 حزب اصلی و فعال در استان نمی توانیم خانه احزاب تشکیل دهیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.